Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ramiz - Melody
#1
Ułożyłem taką nutkę Big Grin
Wiem że dużo mi brakuje jeszcze żeby tworzyć tak jak wy ale prosze o wyrozumiałość dopiero co zaczynam zabawe z Fl. Ale prosił bym o wypowiedź nad czym musze jeszcze popracować itp. z Góry dzięki Smile


Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć linki.
Guest cannot abble to see links, please REGISTER to see links



#2
wszystko przyjdzie z czasem. tworz duzo melodii (nie koniecznie koncz kazdy utwor) ogladaj duzo tutoriali ( hard3eat modzi swietne) proboj krecic wlasne leadySmile
powodzenia




Signature of Skrzynek Sprzedam Opla! Pisać Priv. Wink
#3
obejrzałem wszystkie tuty Hard3eat'a Big Grin i inne co były na youtube Big Grin
mógł by ktoś nakręcić filmik jak robi nutkę Big Grin to by był najlepszy tutorial Smile

a mogę wiedzieć tutaj jakie błędy popełniłem ?



#4
po pierwsze to sam jestem tak samo amatorskim "producentem" jak tyTongue sa lepsi w tym fachu, moze ktorys tu wejdzie i napisze co i jakSmile
technicznych bledow jakis tam nie wylapuje, moze w glownym motywie melodia jest za cich, albo bassline za glosny.
jezeli chodzi o me ucho (jak na 1 utwory to jest ganz gutSmile ) to po prostu melodia i jej lead (barwa) sa takie sobie
;p

jedziesz dalej babka xD warto zaopatrzyc sie w wokale, jak sie nie jest za dobrym producentem zeby utwor nie byl zbyt monotonnySmile




Signature of Skrzynek Sprzedam Opla! Pisać Priv. Wink
#5
To ja się troszku wypowiem. To tak, bardzo mi się podoba manipulacja vocalem, wielki plus za to. Niestety melodia z gotowców, ale każdy się kiedyś uczy, ponieważ nie trawię sylentha, bo według mnie ma za "słabe" dźwięki, bardziej do electro niż do Hands Up, więc też się nie wypowiem, większych błędów, nie widzę, tak jak kolega wyżej wspomniał, ćwicz, ćwicz i jeszcze raz ćwicz, wszystko przyjdzie z czasem, a jak na razie to dobrze Ci idzie jak na początki Wink



#6
Dzięki chłopaki Big Grin