Ocena wątku:
  • 7 głosów - średnia: 3.86
Tweekacore feat. Emelie Cyreus - Parallel Universe (Quickdrop Extended Remix)
[kr]https://krakenfiles.com/view/1FUlZtqHeo/file.html[/kr]

[-] 3 użytkowników podziękowało Kolejoman za ten post:
  • michal93, Michuxfcb, Smirnoff
Great track, great female vocals Smile

[-] 1 użytkownik podziękował Smirnoff za ten post:
  • Michuxfcb
160BPM to chyba nie ten dział ..
Quickdrop sporo robi i nawet mu to wychodzi

[-] 1 użytkownik podziękował RobBrian za ten post:
  • Michuxfcb
Attention!!! A super expert is on the line! The expert will immediately say what is good and what is bad. The moderators will fulfill any of his petitions. You contact this expert, he will fulfill all your desires.

• Michuxfcb
Relek jest w dziale głównym i to od 2 uploaderów od ponad 2 godzin a forumowa milicja nie przeniosła tego więc dział główny.
Wystarczy 10 minut dziennie na forum by wiedzieć że Quickdrop od 3 lat a może więcej nie tworzy hands up tylko raczej happy/uk hardcore ale do niektórych ciągle to nie dociera.

[-] 1 użytkownik podziękował Kolejoman za ten post:
  • Michuxfcb
(06-01-2021, 21:06)Kolejoman napisał(a): Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć linki.
Guest cannot abble to see links, please REGISTER to see links
Relek jest w dziale głównym i to od 2 uploaderów od ponad 2 godzin a forumowa milicja nie przeniosła tego więc dział główny.
Wystarczy 10 minut dziennie na forum by wiedzieć że Quickdrop od 3 lat a może więcej nie tworzy hands up tylko raczej happy/uk hardcore ale do niektórych ciągle to nie dociera.

w sumie masz rację Big Grin

• Michuxfcb
I'm not talking about this at all ...
The post was moved from the main page to the amateur section ...
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć linki.

I spent over an hour looking only for information about this track. This is a really rare remix.
What I see???
At the request of some dude named "RobBrian" this track has been moved to the amateur section (where no one can hear it). This is normal? RobBrian decides where the new track is ...

• Michuxfcb
(06-01-2021, 21:17)Smirnoff napisał(a): Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć linki.
I'm not talking about this at all ...
The post was moved from the main page to the amateur section ...
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć linki.

I spent over an hour looking only for information about this track. This is a really rare remix.
What I see???
At the request of some dude named "RobBrian" this track has been moved to the amateur section (where no one can hear it). This is normal? RobBrian decides where the new track is ...

Gościu jeżeli został przeniesiony to tam jego miejsce. Weź przesłuchaj jeszcze raz ten utwór i oceń czy aby napewno w głównym powinien się znajdować.. Mix leży i prosi o poprawę..

• Michuxfcb
I am for justice. A huge number of musicians would like to get to the main page of this site. I understand that filtering is needed. Just where is the base ... to determine whether a rmix is good or bad ??? I can't believe that my opinion is correct and everyone should do this ... But on this site I do this ... There is no criterion for evaluating the remix. Everyone has a different opinion ... but I always adhered to the opinion of the main people Smile Not always my personal opinion coincides with who I release releases to. I do it based on the general opinion. Smile

• Michuxfcb