Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Budowa silnika - Głowica, wałki rorządu, zawory
#1
Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć linki.
Guest cannot abble to see links, please REGISTER to see links






Signature of Nexoss
FOLLOW: Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć linki.
Guest cannot abble to see links, please REGISTER to see links

LIKE: Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć linki.
Guest cannot abble to see links, please REGISTER to see links

FOLLOW: Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć linki.
Guest cannot abble to see links, please REGISTER to see links

SUBSCRIBE: Goście nie widzą linków. Zarejestruj się aby zobaczyć linki.
Guest cannot abble to see links, please REGISTER to see links


B246 / W376

Cool


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  CERAMIKA DO SILNIKA ? OLEJ MIHEL VS CERAMIZATOR. # M4K Andy J 0 633 07-19-2019, 21:34
Ostatni post: Andy J
  Nowy zabójca silnika "LSPI" !!! Co to jest i Jak się Bronić? # M4K Andy J 0 634 06-21-2019, 21:57
Ostatni post: Andy J
  Uszczelka pod głowicą? Klient głupi wszystko kupi !!! Dziwne historie warsztatowe. # M4K Andy J 1 723 03-03-2019, 12:44
Ostatni post: Nexoss
  Zlewamy olej z silnika po 22 tyś km. Z nowego BMW za 250 000 zł SZOK!!! # M4K Andy J 1 712 01-23-2019, 16:10
Ostatni post: Nexoss
  Dlaczego nie rozgrzewać zimnego silnika na postoju? Ciekawostki silnikowe # Prof Chris Andy J 0 571 01-01-2019, 21:53
Ostatni post: Andy J



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości