DJ THT ft. Angel Lyne - La Lune Previev (Audiosurf)
Zapewne chcielibyście się dowiedzieć dlaczego akurat tutaj ten temat
Otóż ten Previev użyłem do testu nagrywania filmiku z gry jaką jest Audiosurf
Test przebiegł dobrze dlatego też udostępniam taki prezentacyjny filmik mojego autorstwa
Może komuś się gra spodoba i sam zacznie w Nią grać
Jak dla mnie wciągające
Polecam
O grze:
Audiosurf jest grą autorstwa tylko jednej osoby, niezależnego developera - Dylana Fitterera. Sam twórca zaklasyfikował ją jako „music-adapting puzzle racer”, co rozumieć należy jako „gra logiczno-wyścigowa dopasowująca się do muzyki”.
Esencją tego tytułu jest podróż, jedną z 14 dostępnych do wyboru postaci, wijącą się trasą, której kształt i kolorystyka zależy od grającej w tle muzyki. Gracz otrzymuje punkty grupując wedle koloru napotkane klocki. Otrzymane wyniki trafiają później do internetowego rankingu, gdzie można je porównać z osiągnięciami innych fanów tej produkcji.
Oprawa Audiosurf jest raczej umowna – kojarzy się z pełnoekranowymi wizualizacjami widma znanymi chociażby z WinAmpa. Nie jest to skojarzenie przypadkowe – gracz może bowiem załadować do gry swoje pliki muzyczne w takich formatach, jak: MP3, iTunes M4A, WMAs, CD i OGG.
Cytat:Experience your music collection as never before with this intense music driven arcade shooter. Each of your songs will have its own unique ebb and flow based on the music.
Power up your spaceship and watch as the music boosts your firepower. Unleash hell on the enemy ships when you max out with weapon pickups!
Beat Hazard seamlessly mixes the love of gaming and music. Together they become greater than the sum of their parts.
Features include:
- Online Play and Local Multiplayer (Desktop & Console)
- 3 Unlockable tactical weapons and 23 perks
- Play along to internet radio stations (Desktop & Mobile)
- Boss Rush and Survival mode
- Available on PC, Mac, Linux, PS3, Xbox 360, Android, iPhone/iPad
Symphony
Cytat:In Symphony, you fight through levels uniquely generated by your own song collection, discover items and vanquish bosses to defeat the evil within!
With Symphony, we wanted to push the limits of user-music-based gameplay and focused on two concepts:
Your music creates the game
Every song has a unique emotion, sound and rhythm, and we wanted the gameplay to capture that as fully as possible. When your music gets intense or calmer, so does the gameplay. Enemies appear and shoot on the beat of the music. Some weapons are music-driven. Each song has its personality and it directly translates into gameplay.
Replayability
In Symphony, each song in your collection not only becomes a unique level, but also provides you with an item you can equip and challenges you with score targets to reach. As you progress through the game, you unlock new difficulty levels, new items and abilities! This means you have many reasons to play your favorite song over and over.
2 użytkowników podziękowało Lucky za ten post:2 użytkowników podziękowało podziękowało Lucky za ten post • BarthezJumper, Nexoss